Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
0

A zsír, aminek a segítségével gyorsabban megszabadulhatsz zsírpárnáidtól!

Segítség a Fogyókúrában a kókuszzsír!

Több évtizedes táplálkozási kutatás kiderítette, hogy miért nincsenek elhízott emberek és európában népbetegségként számító betegségek a délkelet-ázsiai embereknél. Ők nem napraforgó, kukorica vagy olíva olajjal sütnek, főznek, hanem tradicionálisan a kókuszzsírt használják. A kókuszzsír/olaj generációk óta megvédi az egészségüket, és ízletessé teszi ételüket!

A Kókuszzsír különleges tulajdonsága a zsírégetés (thermogenézis). Segíti a többi zsiradék felszívódását és gyorsítja azok elégetését, így lehetővé teszi a túlsúly leadását is. Sportolásnál azonnal energiát ad, biztosítja a dinamikus edzést, javítja a teljesítményt.

Ha szertne eredményessen és izletessen fogyni ételeit ezen túl készítse Ön is olyan zsírral, ami kizárja a zsírraktározást.  Ilyen zsír leggazdagabb forrása a kókuszolaj, amivel kiválthatja az eddigi egészségtelen olajok, zsírok használatát, és ha az ételeit ízletes kókuszzsírral készíti, akkor beindul a zsírégetés és a fogyás.

A kókuszolaj négy tulajdonsága miatt is jelentős fogyást és jó közérzetet eredményez:

  1. A kókuszolaj közepes hosszúságú zsírsavjait a szervezet egyből energiává alakítja, vagyis hőt termel, így azok már nem halmozódnak fel a testben zsírként!
  1. A kókuszolaj segíti a hosszú láncszemű telített zsírok felszívódását és gyorsítja azok elégetését is.
  1. Az anyagcserét felgyorsítja és így még több kalóriától szabadulhat meg! Tele lesz energiával és  Dinamikusabbá válik az élete.
  1. Megszünteti a fáradságot, álmosságot, puffadást, rossz közérzet okait.

A közvélemény kutatás alapján az egészséges emberek 25-35%-ánál az étolajokkal készített ételek elfogyasztása után az 4-es pontban említet tünet érezhető. A zsírok-étolajok emésztése nagyon megterheli a szervezetet (lipáz enzim gyártása nagyon leterhelő)

A kókuszolaj a természetben fellelhető leggazdagabb MCT forrás, amely növeli az anyagcsere sebességét, és végeredményben súlycsökkenést okoz. Az MCT-k elősegítik a thermogenezist (hőtermelést), amely energiatermelés révén javítja az anyagcserét. Segíti a hosszúláncszemű telített zsírok felszívódását és gyorsítja az elégetését.

Sportolásnál javítja a teljesítményt és biztosítja az új sejtek előállításához a telített zsírsavat.

Az állati táplálékokkal foglalkozó emberek ezt már régóta jól tudják. Ha növényi olajokkal etetik az állataikat, azok sok zsírt szednek fel, és a húsuk is elzsírosodik. Amennyiben kókuszolajjal táplálják őket, a húsuk sovány, zsírtalan marad.

A közepes lánchosszúságú zsírsavak előnyei.


A kutatók ma már tisztán látják, hogy a kókuszolaj fogyasztása során nyerhető energia az olajban található zsírsavak lánchosszúságával áll összefüggésben. A kókuszolaj közepes lánchosszúságú zsírsavakat tartalmaz, más néven közepes láncú triglicerideket, (röviden MCT-ket). Ezek a zsírsavak különböznek a növényi olajokban található hosszú láncú zsírsavaktól. A legtöbb növényi olaj hosszabb láncú zsírsavakból épül fel (röviden LCT-kből). Az LCT-k a testben zsírként tárolódnak, míg az MCT-k energiává alakulnak át, és gyorsan elégnek a szervezetben.

Hogyan használhatja a kókuszzsírt?

Sütéshez, főzéshez stb. Egyszerűen csak használja főzésnél. Keverje a főzésnél a két olajt össze. Használható vaj vagy margarin helyett szendvicsek készítésénél. Stabil szerkezete miatt jól használható sütéshez. Nem kell hűtőszekrényben tartani. Egyes betegségeknél csak a kókuszzsír használata ajánlott! Erről pontos információt a weboldalon talál. Különleges receptek diétához letölthetők az első oldalról regisztrálás után.

Fontos hogy az egészség megőrzéséhez naponta legalább 15 gr zsír bekerüljön a szervezetbe betegség esetén bátran növelhető az adag, mert nincs káros mellékhatása. A szükséges mennyiséget a csecsemők által átlagosan elfogyasztott anyatejben található laurinsav mennyiség alapján számolták ki.

A kókuszzsírból két fajtát lehet kapni:

1. Szűrt kókuszzsír (inodore): szagtalan íztelen magas laurinsav tartalmú termék(43,2%) kiváló sütéshez / fritőz/ főzéshez  és bármilyen étel, pl. magyar, készítéséhez a semleges íze miatt. A kókuszzsírt gőzöléssel 110c távolítják el a koprából vegyileg nem kezelt emiatt a különleges tulajdonságait megőrzi.

2. Szűz kókuszzsír ( virgin. extra virgin) : Kellemes kókusz illatú és aromájú magas laurinsav tartalmú termék (43,2/) Kiváló főzéshez, pároláshoz és külsőleg,  bőr, haj kezeléshez. A kókuszzsírt 55c nyerik ki a friss kókusz húsból speciális módon.   

Mi a helyes megnevezés Kókuszolaj vagy kókuszzsír

A kókuszolaj/zsír olvadás pontja 24.5 c. Azért nevezik sokszor olajnak mert termőhelyén folyékony de szerkezetileg 90%-ban telített zsír és a hőmérséklettől függ az állaga.

Csak vegyileg kezeletlen tiszta kókuszzsírt érdemes használni. A kókuszzsír egyik fontos anyaga a laurinsav, ami nagyon ellenálló a hőhatásokkal szemben de érzékeny a vegyi anyagokra. A feldolgozás során a nagyobb mennyiségű zsír kinyerése érdekében elterjedt módszer a vegyi anyagokkal történő feldolgozás, ahol sérül a zsírsav összetétele és szerkezete ezért nagyon fontos a feldolgozás technológiája, a jó zsírsav megőrzése miatt! Legyen feltüntetve az olvadás pontja és a laurinsav tartalma

Mennyibe kerül?

A kókuszzsír használata gazdaságos, mert kevesebb zsiradék kell a sütéshez, főzéshez de a kókuszzsírral Ön nem csak egy sütő zsiradékot vásárol, hanem egy egészség javító és megőrző különleges anyagot, ami hosszútávon segíti betegségek megelőzését is.

51 éves vagyok. Tíz éve küszködöm pajzsmirigy problémával. Mivel alulműködéses betegségem van, hormonpótlás szükséges. Tudvalevő, hogy a hormonpótlás, sajnos súlygyarapodással jár együtt, ami étkezéstől független. Az első időkben mindjárt 15 kg-ot híztam, ami teljesen elszomorított, mert nagyon hiú vagyok.

Éppen egy évvel ezelőtt elkezdtem egy radikális fogyókúrát / káposztaleves /. Nagyon sokat korgott a gyomrom és éheztem is, de szinte csak dkg-ok mentek le. Még annak is örültem!
Nagyon sok vizet ittam és iszom is, hogy elteljen a gyomrom. Közben a párom elkezdte böngészni a pajzsmirigy betegségeket és úgy akadt rá a kókuszzsírra. Nagyon sok véleményt elolvasott, lefordított nekem, angol lapokról. Nagyon meggyőzőek voltak a vélemények, így elhatároztuk, én is beszerzem a kókuszt, és majd meglátjuk. Eltelt a fogyasztásától kezdve két, három hónap, és szinte olvasztotta le a kilóimat. Arról nem is beszélve, hogy a hormontablettát is tudtam negyeddel csökkenteni. A véreredményem is alátámassza a jótékony hatását, mivel a kókuszzsír, stimulálja a pajzsmirigyet. Most 17 kg-al vagyok kevesebb, mint tavaly ilyenkor. Napi három alkalommal fogyasztom, egy diónyi nagyságút eszem, pirítós kenyérre kenve. Nagyon fontos, hogy azért az étkezésre odafigyeljek. Sok gyümölcsöt eszem, és kevés húsos ételt. Én nagyon boldog vagyok, hogy nálam, működik. Teljesen, életem részévé vált a kókuszzsír.
Ágnes

Fogyás mellett a további előnyei:

  • Immunerősítő
  • Gomba, baktérium és vírusölő de a bélflóra baktériumait nem bántja.
  • Segíti a Candida gomba elpusztítását
  • Segíti a tápanyagok felszívódását
  • Javítja az inzulin felszabadulását és csökkenti a glikémiás indexet
  • Nem emeli a rossz kolesztein szintet
  • Máj epe gyomor és bélbetegségeknél csak ez a zsírt ajánlott
  • Ízletesebbé teszi az ételt, mert zsír ezért a fűszerek íze jobban érvényesül az ételekben,
  • Könnyen beilleszthető a napi használatba
  • Igazi energia bomba ezért serkentő szer helyett is használható( kávé stb)
  • Kiváló haj és bőrszépítő anyag