Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
0

Csökkenő ráncok, gyönyörű haj és bőr kozmetikumok nélkül is

Csökkenő ráncok, gyönyörű haj és bőr kozmetikumok nélkül is

A bársonyos bőr titka
Tulajdonképpen a zsírsavak belső testkozmetikai szerepet is játszanak. Felnőtteknél körülbelül naponta két evőkanálnyi szükséges hogy a bőr lágy és bársonyos maradjon. Továbbá a zsírsavak gondoskodnak arról, hogy a bőr egyenletesen barnuljon, de ne égjen le. Egyes bőrbetegségekre, mint pl. az akne és a pszoriázis, a megfelelő mennyiségben adagolt zsírsavak kedvező hatással vannak. Állatoknál a TTnZs-ak adagolása javítja a szőr, a toll és a paták állapotát. Állatoknál már néhány hét múlva látható a hatás.

 

Jó a hatásúak a bőrre, hajra és körmökre.
A bőr jó indikátora az esszenciális zsírsavak hiányának. Száraz bőr esetén a test több TTnZs-at igényel, télen gyakran többet, mint nyáron. A TTnZs-ak védenek a kiszáradás ellen, nem csupán a bőrt, de az agyat és a májat is. Ezeknek a szerveknek a testben elsődlegesen fontos szerepe van. Csak miután ezek a szervek elérték a megfelelő folyadék-ellátottságot, jut belőle a bőrnek is. Észrevehető kapcsolat áll fenn az esszenciális zsírsavakkal való ellátottság és a bőr állapota között.


Az élelmiszerekben a TTnZs-ak antioxidánsként működnek.

Védelem a kiszáradás ellen.
Az antioxidánsok nevüknek megfelelően gátolják a testben a káros oxidációs folyamatokat. Határt képeznek a káros szabad gyökök előtt, amelyek a szervezetben keletkeznek sugárzás, stressz és környezetszennyezés miatt. A szabadgyökök változásokat okoznak a testben, mint például ráncokat a bőrben. Védekezhetünk a szabad gyökök káros hatása ellen, ha antioxidánsban gazdag, megfelelő mennyiségű táplálékot veszünk magunkhoz – zöldséget, gyümölcsöt, esszenciális zsírsavban gazdag táplálékot.

Az antioxidánsok megakadályozzák, hogy a szabad gyökök károsítsák sejtjeinket. Az OMEGA-3 zsírsavakban gazdag élelmiszerek gyakran természetes antioxidánsokat tartalmaznak. Ha az élelmiszerből a TTnZs-akat kivonják (pl. extrahálják), amelyekben egyébként természetes formában előfordulnak, azt meg kell védeni az oxidációval szemben, mivel az extraháláskor a természetes antioxidánsait (mint pl. az E-vitamin) is (részben) eltávolítják. A telítetlen zsírsavak sokkal érzékenyebbek, mint a telítettek.A TTnZs-akhoz javasolt az E-vitamin adása, esetleg extra E-vitamin tablettás formában

OMEGA-3.
Hiányában mutatkozó tünetek: Gyermekkorban növekedési visszamaradás, viselkedési zavarok, kimerültség, csökkenő látóképesség, tanulási problémák, rossz motorika, megemelkedet vér- triglicelin szint, magas vérnyomás, szöveti gyulladás, folyadék-visszatartás, száraz bőr, pszichés visszaesés, lassabb anyagcsere, bizonyos típusú immunhiány.

OMEGA-6.
Hiányában mutatkozó tünetek: Ekcémás bőrkiütés, hajhullás, májelzsírosodás, viselkedési zavarok, hiányos vesefunkció, vízvesztés a bőrön keresztül, szomjúságérzet, a mirigyek kiszáradása, hajlam a gyulladásokra, rossz sebgyógyulás, férfiaknál terméketlenség, nőknél vetélés, ízületi megbetegedések, szívritmuszavar, növekedési elégtelenség, száraz bőr és haj, száraz szemek, és bizonyos esetekben magas koleszterinszint.

A telítetlen zsírsavak használata kikerülhetetlen az egészséges élethez, önnek döntenie kell, valamilyen megoldással el kell fogyasztania a szükséges mennyiséget.

Nagyon fontos az összetétel aránya.

A telítetlen zsíroknál fontos az Omega-3-6 és Omega -9 aránya (konkrétan2:1:1) ezért vagy figyeljünk az evésnél vagy tudatosan keressük meg a megfelelő megoldást, mint pl. a Perfect Balance, aminek készítésében 2 évig több táplálkozási szakember is segített. Csak növényi alapanyagból, hidegen sajtolt, különleges, 9 olajat használó keverék O-3, O-6, O-9 tartalommal. Vegetáriánusoknak kiváló megoldás.
Kérem kattintson ide: Egy egészséges keverék - a gazdaságos megoldás

Hogyan szedjük?
Az első lépés szervezetünk Omega 3 szintjének normalizálásához az, hogy csökkentjük az Omega 6 bevitelt. Ezen zsírok egészséges aránya a vérben egy az egyhez. (a normális arány 1-3 Omega 6 - 1 Omega 3-hoz). A legtöbb embernél ez az arány 20-50 az 1-hez! Az ő Omega 6 szintjük a szó szoros értelmében 6-50-szerese annak, amilyennek lennie kellene! A következő élelmiszerek igen magas Omega 6 tartalommal bírnak, ezért fogyasztásuk kerülendő: pórsáfrány-olaj, gyapotmagolaj, napraforgóolaj, szója- és kukoricaolaj.


Második lépésként küszöböljük a transzzsírok fogyasztását. Ezek az „álzsírok” a lehető legrosszabbak, amit csak elfogyaszthatunk, és a legszorosabb összefüggésben állnak a diabétesszel, a szívbetegségekkel és a rákkal. Minden olyan élelmiszer, amelyeken szerepel a “hidrogénezett” vagy “részben hidrogénezett” megjelölés, transzzsírokat tartalmaz. Az ilyen élelmiszerek fogyasztását is kerülni kell.