Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Szív és érrendszeri betegségek megelőzése és kezelése

Hogyan csökkentheti a szív- és érrendszeri megbetegedések rizikóját és hogyan kezelheti a kialakult betegséget?

A legtöbb orvos egyetért abban, hogy a szívbetegség az étrend és az életstílus következménye. Tehát, ha jó ételeket fogyaszt, megelőzheti a szívrohamot..  

A szív és érrendszeri betegségek a népbetegségek között az első helyen áll.  Megelőzésére és kezelésére rengeteg diéta és egészségmegőrző táplálék-kiegészító található de a zsírok/olajok mellőzését mindig kiemelik és emiatt használatukat, kerülni szokták.

De vajon hosszútávon egészséges, ha a zsiradékokat teljesen mellőzi a táplálkozásból?

Miért fontos a zsírok-olajok fogyasztása? Zsírok olajok a táplálkozásunk és egészségünk alapját képezik. Fontos az egészséges és dinamikus élet megőrzéséhez, mert az energiát és egyes vitaminok felszívódását a zsiradékokban található zsírsavak, teszik lehetővé. A zsírsavak szintézise közben különleges hormonszerű anyagok keletkeznek, amik alapjai az életnek és az egészség megőrzésének. A zsírsavak hiánya a testünket kimeríti rövid időn belül fáradttá, erőtlenné és a többi betegségre is hajlamossá teszi. Hosszútávon ez a megoldás nem javít, hanem ront a beteg életminőségén.

Az alábbiakban bemutatunk Önnek olyan zsírokat és olajokat, amellyel biztosíthatja a szervezetének a megfelelő zsírsav ellátást és így hozzájárulhat az egészsége megóvásához.

Először azonban ismerje meg, hogy miért egészségtelenek az étolajok és a telített zsírok?

Úgy tűnik, hogy a legnagyobb bűnös a többszörösen telítetlen zsírsavakat tartalmazó étolaj (amivel sütünk) helytelen használata az, ami súlyos tényezője a betegségeknek.

Miért egészségtelenek az étolajok: Növényi étolajok napra forgó olaj oliva olaj:

1. Az étolajokban telítetlen és többszörösen telítetlen zsírsavak találhatók Használatkor ezek a  zsírsavak elégnek és e közben keletkező káros méreganyagok és transzzsírsavak egészségrontó hatása  jelentkezik.

Szinte valamennyi természetes zsírsav, az úgynevezett cisz-konfigurációban fordul elő, azaz a szénatomokon lévő hidrogénatomok a molekulának ugyanazon az oldalán találhatók. Ez olyan alakzat, amely illik a szervezetünk sejtjeihez, s így lehetővé teszik, hogy a zsírok kifejtsék speciális biológiai tevékenységüket. Sajnos ezt a lényegi jelentőségű cisz-konfigurációt teszik tönkre a modern feldolgozó eljárások: a hevítés, a hidrogénezés, a fehérítés és a szagtalanítás. Ezáltal az egészséges cisz-konfiguráció átváltozik egészségkárosító transz-konfigurációra. Az átalakítással a hidrogénatomok a zsírsavmolekula szemben fekvő oldalán helyezkednek el, s ekkor a molekula kiegyenesedik. A transz-zsírok így a sejtmembránba kerülnek, áteresztővé teszik azt, miáltal a sejt anyagcseréje felbomlik, és lehetővé válik a mérgezőanyagok behatolása. A sejtmembránokba épült transz-zsírok rendellenes sejtműködést okoznak, amely a szív- és érrendszeri, a rákos megbetegedésekben és a cukorbetegség, stb. kialakulásában is szerepet játszanak A transz-zsírsavak, tehát sajnos növelik a koleszterinszintet, akkor is, ha azok nem tartalmaznak koleszterint. A máj koleszterin-termeléssel próbálja eltávolítani mérgezőanyagként azonosított transz-zsírsavakat Várhegyi László bioenergetikus, természetgyógyász

2. Ha étolajat, margarint, zsíros, előrecsomagolt vagy gyors fagyasztott ételt fogyaszt, nagy mennyiségű  omega-6 zsírsavat eszik valójában. Mivel az omega-6 zsírsavból termelődő prosztaglandin magas vérnyomáshoz vezethet, nem csoda hogy minden harmadik ember küzd ezzel a problémával

Miért egészségtelenek a telített zsírok.

Eddig használt telített zsírok Sertés zsír liba zsír: Szintén szigorúan tiltott, mert növeli a szívbetegségek kialakulásának kockázatát, mert telített zsírsavakat tartalmaznak, nehéz az emésztésük és a  használatuk eltömíti az artériákat, 

Mi a megoldás?

Ha megismeri az egészséges zsírsavakat tartalmazó zsiradékokat és megfelelő használatát átülteti a gyakorlatba, akkor a betegségeket rizikója töredékére csökkenthető.

Ön javíthatja az egészségét, elkerülheti a szív és érrendszeri betegségeket, hízást és a pajzsmirigy problémákat, segítheti a kialakult cukorbetegség kezelését és számtalan más betegséget is, megelőzhet

Felmerül a kérdés, mivel főzzön, süssön, és hogy használjuk az étolajakat?

Az egészséges étkezés megteremtéséhez szükségessé vált a változtatás, csere. Sajnos mostanáig nem volt megfelelő lehetőség a zsírok és étolajok helyettesítésére, mert nem volt más megoldás.  De ez megváltozott!

Változtasson főzőanyagain, a következő módon

  1. Használja az új kókuszzsírt sutéshez fűzéshez egészség megőrzéséhez  Epidemiológiai kutatások kimutatták, hogy a kókuszt fogyasztó populációk világszerte ellenállóbbak a szívbetegségekkel szemben. Ez az immunitás nem genetikai eredetű, hanem az étrenden múlik. Shorland és kollegái kimutatták, hogy Polinézia nagy kókuszzsír fogyasztással bíró lakóinak sokkal alacsonyabb a koleszterin szintje és kisebb arányban fordul elő körükben az érelmeszesedés, mint a nyugati típusú táplálkozási szokásokat követő szigetlakók vagy európaiak között.
  2. Csökkentse az Omega 6-zsírsavakat tartalmazó étolajak használatát. Hidegen vagy csak pároláshoz használja (ne süssön olajjal)
  3. Használjon Omega 3-6 zsírsavakat, tartalmazó olajkeveréket, kiegészítőt. Az Omega 3 Az esszenciális zsírsavak legfontosabb szerepe, hogy belőlük hormonszerű anyagok szintetizálódnak, amelyek fontos szerepet játszanak egyes folyamatok szabályzásában, mint pl. a koleszterinszint, a vérnyomás, hormonok szintézise, védekezés, stb Az omega 3-6-nak egyszerre kell bejutni a szervezetbe a kiváló hatás miatt  
  4. Cserélje le az egészségtelen cukrokat

.

 

Változtasson főzési szokásain!

Kezdje el másképpen használni az étolajat, illessze be az egészséges zsírsavakat tartalmazó olajokat az étrendjébe, ezzel gyakorlatilag alapjaiban tudja javítani az egészségét.

Ismerje meg a kókuszzsír csodás hatását: kattintson ide, és tudja meg, hogyan segíti a kókuszzsír a szív és érrendszeri betegségek megelőzését.

Az Omega 3-6 jelentőség a szív és érrendszeri betegségek megelőzésében kezelésében: kattintson ide és ismerje meg, hogy az Omega zsírvak segítségével, hogyan javíthatja egészségét.

Segítség az édes élethez a gyilkos cukor helyett: Kattintson ide és tudjon meg mindent amit a Stevia édesítőről tudni kell.

A zsírsavak táplálkozásunk és egészségünk alapját képezi. Ha Ön változtat a főzési szokásain, és másképp kezdi el használni az étolajat, beilleszti az egészséges zsírsavakat, tartalmazó olajokat az étrendjébe, gyakorlatilag alapjaiban tudja javítani az egészségét A megfelelő zsírsavakat tartalmazó olaj-zsír használatával Ön gyorsan, és látványosan javíthatja az egészségét